sobota, 6 stycznia 2024

53. Siedem jajek albatrosa

 

Hey, hey, Tuzaglądacze,

nie wiem, co mnie najszło, ale mnie najszło. Więc zapuszczam. Wydłubałem cóś nostalgicznego z minionych, choć niedawnych czasów. No, to nosy na kwintę i jedziemy.

 Siedem jajek albatrosa

 

Melodia do piosenki Janusza Laskowskiego pt. „Beata z Albatrosa”:

https://www.youtube.com/watch?v=1eKBYM_7x7c

 

Siedem jajek albatrosa, tyś dziewiąte,

Zniosłam siedem na sto procent, ja to wiem,

Skąd się wzięło jakieś piąte przez dziesiąte?

Poplątało mi się wszystko albowiem…

 

Przystojniaku w białym fraku, z dziobem krzywym,

Spadłeś na mnie prosto z nieba niby grom,

Cała zmiękłam pod twym wzrokiem przenikliwym,

Ty po wszystkim odleciałeś ku Wigrom.

 

Ptasie ciacho, na twym punkcie oszalałam,

Zdarłam z siebie wszystkie pióra aż do cna.

Co ja ciebie się po świecie naszukałam,

Głupią, nagą mnie za tobą ruja gna.

 

Siedzę tutaj sama w gnieździe, jaja liczę,      

Zniosłam siedem, to dziewiąte, co jest z nim?

W głowie mam już zamęt, że aż krzyczę,

Nie poradzę chyba se z liczeniem tym.

 

A prymuską przecież zawsze w szkole byłam,

Zaś z matemy to już gigant na sto dwa,

Wszystkie lekcje zawsze dobrze odrobiłam,

Porachować jaj nie umiem, sięgam dna.

 

Co ta miłość z mą istotą uczyniła?

Przez nią zaszastałam ciałem swym.

Gdzie się ma zadziorność zagubiła?

Kariera bizneswoman poszła w dym.

 

Czekam ciebie mój sokole albatrosi,

Całą siebie zaraz rzucę ci do nóg.

Zechciej ty mnie, całe moje ego prosi,

Tyś mój orzeł, tyś mój heros, tyś mój bóg.

 

Teraz dumam, co by wrzucić dziś do garnka,

Kiedy wrócisz i zapukasz do mych wrót,

Przecież jako absolwentka szkoły Czarnka

Niewątpliwie pełnam jest niewieścich cnót.

 

Rząd popiera tradycyjną dziś rodzinę,

Matka, ojciec, latorośli cały rój,

Z pięćset plus na każde pisklę już nie zginę,

Choćby z ciebie leser, zdrajca był, i zbój.

 

Bij mnie, tłamś mnie, poniewieraj, rwij me pióra,

Jaja nasze porozstawiaj w kąty hen,

Chcę być polską albatroską, żoną gbura,

Doskonale mi pasuje model ten.

         

Wrocek, 24.02.2022 r.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz