niedziela, 22 maja 2022

11. La Conichina

Szanowni Tuzaglądacze,

kto by przypuszczał, że dziewczę tak weźmie sobie do serca serdeczną radę chłopaka, i po łyknięciu koniczynówki całkowicie zmieni front. To naprawdę magiczny trunek, bo od tamtej chwili już niczego innego nie pragnie, jak tylko przewrócenia w koniczynę. Już żadne inne ziółka nie wchodzą w rachubę.

         Dzisiaj też będzie samoobsługa w śpiewaniu, poznaną poprzednio techniką. A więc do dzieła.

 

La Conichina

 

czyli ziołowy życiorys w rytmie tanga

 

https://www.youtube.com/watch?v=k2jHkNIVBMo

 

Ludzie, ludzie, ja oszalałam!

Gdzie ja wtedy rozum podziałam?

Zagubił się w przeróżnych ziołach,

W kardamonach, perzach, jemiołach,

Gdy kładłam się w lukrecji, w rdeście,

W pasternaku czy w ostropeście,

W cząbrze, w chmielu

I w innych wielu też.

 

Czy zgubiłam go gdzieś w nawłoci,

W dzięcielinie albo w paproci,

Czy w imbirze, w rucie, w krwawniku,

Arcydzięglu, skrzypie, lubczyku?

Gdy zaległam w szałwii, w morszczynie,

W berberysie, wrzosie, wawrzynie,

W kolendrze, w bzie i w tataraku,

W czerwonym maku też.

 

Bo ja takie życie miałam,

Że w fiołkach pofikałam,

W dziurawcu się dziurawiłam,

W wiesiołku się weseliłam,

W świetliku się rozświetlałam,

W karczochach się wyczochrałam,

W kruszynie się pokruszyłam,

A w pieprzu się wypieprzyłam,

Najeżyłam się w jeżynie

A teraz w koniczynie chcę.

 

Wróć rozumie do mojej głowy,

Chcę mieć efekt koniczynowy.

Sprawiła to koniczynówka,

W głowie błysło jak neonówka,

Wstrząsnęła mną adrenalina,

Teraz chcę jak każda dziewczyna,

Byś przewrócił mnie w koniczynę.

Bo koniczyna jest OK.

 

Łyk koniczynówki, wiecie,

Znalazłam się w innym świecie.

Na bok poszły inne zioła,

Koniczyna dookoła.

Tak mi koniczyny trzeba,

By odpłynąć wprost do nieba.

Przez życie doba za dobą

Z nikim innym, tylko z tobą

Marzę, by w tango iść.

 

Dam ci szminki na policzku,

A ty kochaj mnie, chłopczyczku,

W rytmie tanga przytul, weź mnie.

Ja o niczym innym nie śnię,

Aby ta La Conichina

Zeszła na mnie jak lawina,

A gdy tylko chwilka minie,

Reasumpcji w koniczynie chcę.

Ole!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz